Bér- és társadalombiztosítási ügyintéző
Képzés célja: olyan szakemberek képzése, akik képesek egy vállalkozás munkavállalókkal kapcsolatos bér- és társadalombiztosítási feladatainak elvégzésére. Munkájuk során intézik a cég munkaüggyel, bérszámfejtéssel, járulék-nyilvántartással és fizetéssel, az egészségbiztosítási és a családtámogatási ellátásokkal kapcsolatos feladatokat.
A szakképzésbe történő belépés feltételei
Iskolai előképzettség: érettségi bizonyítvány
A képzés időtartama: 5 hónap
A képzés formája:
jelenléti oktatás szombati napokon 9.00-15.00 óráig
Tervezett indítás: 2024. április 27.
A képzés témakörei:
- munkajogi- munkaerő gazdálkodási ismeretek
- bérszámfejtési ismeretek
- társadalombiztosítási ismeretek
A képzés elvégzését bizonyító okmány:
Tanúsítvány (Felnőttképzési Adatbázis Rendszerben nyilvántartott és letöltött dokumentum)
Képzési díj: 180.000 Ft
A képzési díjra kamatmentes részletfizetést biztosítunk (4 havi részletfizetés adható).
Jelentkezés