Bér- és társadalombiztosítási ügyintéző

 

Képzés célja: olyan szakemberek képzése, akik képesek egy vállalkozás munkavállalókkal kapcsolatos bér- és társadalombiztosítási feladatainak elvégzésére. Munkájuk során intézik a cég munkaüggyel, bérszámfejtéssel, járulék-nyilvántartással és fizetéssel, az egészségbiztosítási  és a családtámogatási ellátásokkal kapcsolatos feladatokat.

A szakképzésbe történő belépés feltételei
Iskolai előképzettség: érettségi bizonyítvány

A képzés időtartama: 5 hónap

A képzés formája:
jelenléti oktatás szombati napokon 9.00-15.00 óráig

Tervezett indítás: 2024. április 27.

A képzés témakörei:

  • munkajogi- munkaerő gazdálkodási ismeretek
  • bérszámfejtési ismeretek
  • társadalombiztosítási ismeretek

A képzés elvégzését bizonyító okmány:
Tanúsítvány (Felnőttképzési Adatbázis Rendszerben nyilvántartott és letöltött dokumentum)

Képzési díj:  180.000 Ft

A képzési díjra kamatmentes részletfizetést biztosítunk (4 havi részletfizetés adható).

Jelentkezés